Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

En fjärde Batman med Bale?

Av theotherside - 30 maj 2012 01:35

Ja knappt hann bläcket på mitt förra inlägg om The Dark Knight Rises torka så hittade jag förstås den här nyheten om att Christian Bale tydligen vill göra en fjärde film som Batman, och att han ser det som en utmaning att göra ytterligare en film som funkar. Men jag vet inte ( svårt att veta innan man de faktum har sett den nya) men jag tycker det räcker såhär, planen var redan från början att de skulle göra tre filmer och det är som sådan hela storyn är uppbyggd. Visserligen kan man alltid spinna vidare både på lösa och ihopknytna trådar, men om Batman ska fortsätta tror jag regissören Nolan stiger åt sidan- jag hoppas att han är nöjd med det han har åstadkommit nu. Men fortsättning om det här lär följa och jag är inte tillräckligt dum för att inte inse att det blir fler filmer med Batman, men det blir förmodligen med en helt ny besättning då. 




http://www.svd.se/kultur/bale-vill-gora-fjarde-batman_7239481.svd














 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards