Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Skruf limited edition

Av theotherside - 23 maj 2012 21:27

Tänkte att man ju måste prova på något annat än enbart general portion och grovsnus portion, så jag köpte Skruf och just den här upplagan är tydligen limited edition och jag antar att den framför allt var framtagen för hockey-vm. Det står också att det är "stark portion" vilket jag inte ger så mycket för, eftersom även grovsnus ska vara just grovt med mycket smak men tvärtom är den ganska smaklös även om man som "snustränad" känner en skillnad på den jämfört med general portion. Just general kommer förmodligen att förbli min favorit bland snus för överskådlig tid framöver, men jag måste samtidigt säga att Skruf limited edition har en ganska härlig smak, och det känns faktiskt att den har något starkt smakämne i sig. Vad det är, det vette sjutton men gott som tusan smakar det och som plus i kanten kan nämnas att den har samtidigt en mildare smak att ha under överläppen jämfört med vad general portion har. Så det blir en tumme upp för denna, och jag tycker det är tråkigt om den inte kommer att fortsätta finnas i butik... Hoppas de ändrar det här till en snussort som får finnas kvar i utbudet, eller så får man helt enkelt prova på "vanliga" Skruf och se om den är likadan.










 



 
 
Ingen bild

daniel

12 juni 2012 14:05

Det är bara utseendet som är "limited edition", annars är det gamla hederliga skruf stark portion som jag snusat i fem år nu

theotherside

12 juni 2012 14:49

Ja, jag har förstått det nu och fick det berättas för mig så det var gamla hederliga skruf fast i ny design under hockey-vm förmodar jag! Men jag upptäckte snuset tack vare det och snusar det regelbundet nu.

 
Ingen bild

Ida

14 juni 2012 21:09

Ny design under Fotbolls-Em

theotherside

15 juni 2012 08:58

Jaså det har jag missat, men får hålla utkik efter hur designen ser ut den här gången!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards