Alla inlägg den 7 maj 2012

Av theotherside - 7 maj 2012 13:15

Åhyes inte skulle det göra något om det blir så att Amber Heard spelar sexig lönnmördare i uppföljaren till Machete, jag tror hon skulle passa perfekt för den rollen. Sedan gör det ju inte heller något att det inte direkt gör ont i ögonen att titta på henne, men hon har också det där lilla extra som skulle göra henne trovärdig som sexig, tuff mörderska... Man börjar se fram emot Machete Kills mer och mer, men samtidigt håller jag med om att regissören Robert Rodriguez måste göra likt James Cameron gick ut med nyss och börja satsa på att få färdigt en film i taget- det är många som längtar efter uppföljaren till Sin City.




http://www.moviezine.se/artikel/10208-hon-blir-sexig-lonnmordare-i-machete-kills












   

Av theotherside - 7 maj 2012 12:08

Det var ju i alla fall lite överraksande att läsa att sex av tio kommunpolitiker tror inte på att det är människan som ligger bakom uppvärmningen på jorden ( om det nu verkligen är så, därom tvistar de lärda). Men de är ändå med och ser till så att det blir svindyrt att nyttja bilen och att man numera måste ha en förmögenhet i samma storleksordning som Joakim von Anka för att kunna ha råd att ta bilen fram och tillbaka från hemmet till jobbet? Och allt annat påhitt som de kommer med som bara innebär att det mesta blir dyrare... 



http://www.expressen.se/nyheter/politiker-tror-inte-pa-klimathotet/









 

Av theotherside - 7 maj 2012 05:45

Men herregud, två bolag vill göra uppföljare/remakes/reboots till klassikern Evil Dead... Jag gillar det verkligen inte, emn det är den trend som råder just nu och då får man tydligen ursäkta att det är mer än en som är intresserad av att göra en ny film om något som redan har gjorts för flera år sedan. Vad jag inte kan acceptera är varför Sam Raimi gick emot det han tydligen ska ha sagt, att han inte ska göra någon uppföljare till hans klassiker men likt förbannat gjorde två stycken? Nåja, "hoppas" att det här bråket löser sig, jag struntar ju i vilket som och har inga planer på att slösa bort tid på någon av de nya filmerna. Bruce Campbell ska det vara och ingen annan i huvudrollen, jag orkar inte med att se någon tvålfager yngling spela lite "halvcrazy" för det gjorde Campbell tillräckligt bra redan för tjugo år sedan och jag vill inte se ungefär samma story återberätas ännu en gång. Så bråka på ni, och se för sjutton till att ingen av de planerade nyinspelningarna har någon rätt att släppas... Önsketänkande, I know men man får ju leva på hoppet ibland. 




http://www.svd.se/kultur/brak-om-ny-evil-dead-film_7176879.svd














 

Av theotherside - 7 maj 2012 02:10

" Jesse Jane utforskar djupt förborgade lustar i sin jakt på den mest sinnesomstörtande orgasmen."


Någon mer avancerad förklaring om vad en film handlar om behövs ju egentligen inte, eller hur? Jag vet inte däremot om jag köper att jakten på den "sinnesomstörtande orgasmen" verkar leda till just ingenting, men det är väl ändå anmärkningar i marginalen? Det är i vilket fall som helst väldigt härligt att vara i Jesse Janes sällskap, och de andra kvinnornas förstås, men jag tycker inte direkt att det här handlar om att fördjupa sig i lustar;P Men det är smällar man får ta helt enkelt. 








 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards