Alla inlägg den 19 april 2012

Av theotherside - 19 april 2012 16:45

Ja inte trodde jag det skulle behövas den här matchen för att färdigställa den här finalen för det såg verkligen ut som att det bara var Brynäs som skulle vinna. Men Skellefteå har gjort bra ifrån sig och lyckats vända halvvägs på steken, och jag tror nu att Brynäs känner sig en smula stressade och frågar sig själva vad är det som händer. Att storstjärnan Silferberg är lite skakig syns ibland, och Skellefteå har lyckats göra hela laget lite mindre självsäkert. Men nu är jag ju verkligen ingen expert på det här området, men jag kommer att se på matchen ikväll och hoppas på att Brynäs avgör. Inte direkt för att jag kan säga att jag håller på det ena eller det andra laget, men däremot vill jag inte att Skellefteå ska vinna!







 

Av theotherside - 19 april 2012 14:58

Eftersom jag inte har sett filmerna kan jag inte riktigt uttala mig för om det är rätt eller fel, men jag tycker i alla fall att det är tråkigt att filmer som The raid, Cabin in the woods och ATM skippar biograferna i Sverige och istället går ut direkt på dvd. I och för sig kanske lika bra det, fim avnjutes bäst hemma i lugn och ro! Men det innebär också att det blir ganska lååång väntan, och jag tycker att jag redan har väntat länge på The raid och Cabin in the woods... 

Däremot hade jag ingen aning om att det fanns ytterligre en parodi av Twilight-filmerna, nämligen Breaking wind. Den tror jag inte är så bra direkt, och för att uppskatta den till fullo borde man förmodligen känna till något om filmerna som parodiseras, så jag vet inte riktigt om man ska se parodiseringen eller inte... Hoppas nu bara att Sverige låter guldkornen visas på bioduken ( det där var mest av allt ett skämt för det vet man ju redan att man inte gör, med Bananens film och Phuket-filmen i färskt minne)... 



http://www.moviezine.se/artikel/10062-the-raid-cabin-atm-garingr-direkt-till-dvd









 


 

Av theotherside - 19 april 2012 04:30

Markoolio och Linda Bengtzings gemensamma "parodi" på schlagerlåtar håller fortfarande, om ni frågar mig! En del av texten i den här låten är ganska så jävla självklar, faktiskt. 





http://www.youtube.com/watch?v=d5Z1Mhemupk&ob=av2e

















 

Av theotherside - 19 april 2012 00:30

Det här är ju riktigt grymt bra gjort! Den här grejen är byggd av helt och hållet gammalt skräp, och visar kanske att uttjänade saker går att använda till något annat än vad det är tänkt från början! 
















   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards