Alla inlägg den 16 april 2012

Av theotherside - 16 april 2012 03:00

Ja, jag vet inte jag men nog är det fantastiskt löjligt att man känner sig nödgade att censuera nakenhet men ännu mer löjligt blir det när jag läste motiveringen till varför man anser att det är nödvändigt att censuera Kate Winslets behag: "  kinesiska biografbyrån att biobesökare börjar tafsa på filmduken om kvinnobröst visas i 3D. Det skulle då skymma för andra och utlösa bråk i biosalongerna."


Jävlar i min låda, att biobesökare börjar tafsa på brösten under filmvisningen, det är mycket allvarligt ju! Jag tror vi gör bäst i att censuera denna scen även i Sverige och övriga västvärlden, för man vet ju aldrig vad biobesökare tar sig till när de ser bröst i 3D... 



http://www.svd.se/kultur/kina-klipper-i-titanicfilm_7055903.svd










 

Av theotherside - 16 april 2012 02:15

Tja, jag vet inte riktigt om det säger något eller ingenting alls att Rob Zombie tydligen har regisserat den här reklamfilmen för något bekämpningsmedel, men nu när man vet om det så är det i alla fall lite roligt, åtminstone! 





http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RqEdwn-EPlg












 

Av theotherside - 16 april 2012 01:44

Ok jag trodde aldrig jag skulle se den här filmen men jag får skylla på tillfällig vansinne eller på att jag verkligen inte orkade hitta någonting annat att titta på under söndagskvällen och jag hade en huvudvärk som inte var från den här världen. Jag har skjutit upp att se den här skiten länge, mest på grund av att jag redan visste ungefär hur den skulle vara, och jag fick rätt på alla misstankar eftersom den här var precis sådär äckligt, amerikanskt moraliserande om att fantasi är viktigt, att man måste få dröma och att Dwayne Johnson lagom innan eftertexterna skulle inse ett och annat och bli en bättre människa. Inga överraskningar här inte, ja förutom ett- jag blev tämligen förvånad över att Seth MacFarlane nedlåtit sig till att medverka i den här, och dessutom i en totalt intetsägande roll ( money talks, I guess), och hur i hela friden har man fått med Julie Andrews i det här? Har hon lite pengar eller vad är det frågan om? 


Nej det här var inte bra på något sätt alls och är man äldre än åtta år kan man räkna ut precis hur allting kommer att gå flera minuter innan något händer och allt är förpackat i ett sådant finfint paket att ingen ska kunna undgå att det här är en riktig uppfostrar-film! Nåja, man får väl i alla fall vara glad över att Johnson har slutat upp med de här dumheterna och nu verkar satsa på att medverka i råare, vuxnare filmer igen. Men vad som inte kan förstås av någon är hur tusan det kan komma sig att den här filmen faktiskt har fått en uppföljare? Vad fan kan det finnas mer att berätta?! Snälla, lämna våra barn ifred från sådan här dynga. 





 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards