Alla inlägg den 15 mars 2012

Av theotherside - 15 mars 2012 03:15

Jävlar vad trist att Luleå förlorade mot AIK. Det känns som att det står och väger lite nu men om inte Luleå tar kommandot i matchen på fredag och vinner, så är det nog kört den här året också är jag rädd för... 


Hoppas på att det ska vara fint väder imorgon också, gärna massor med sol och temperaturer som liksom gårdagen kryper upp mot fem, sex plusgrader. Har våren anlänt på allvar eller blir man bara lurad? Det är inte så lätt att veta ännu men jag hoppas, och tror, att det inte blir någon mer käldknäpp. 


Och det är redan mars... Fan så snabbt det går.












 

Av theotherside - 15 mars 2012 01:00

Simpsonsavsnittet som visades i förrgår på TV6 är bland det bästa jag har sett av Simpsons på länge nu! Det är tydligt att det är Treehouse of horror-avsnitten som fortfarande håller fanan bärande, medan de vanliga avsnitten inte alls håller någon vidare klass tyvärr. Avatar-parodin var väntad men den var dessutom jävligt lyckad gjord, även om jag saknade den där allra sista touchen på slutet, men episoden där Homer agerar Gud och därigenom får Flanders att döda personer är riktigt bra. Kan man hädanefter inte enbart göra Treehouse of horror-avsnitt istället för att slösa bort tid på tråkiga, nygjorda avsnitt?;P











 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards