Alla inlägg den 12 mars 2012

Av theotherside - 12 mars 2012 04:15

Ja jösses det går tydligen att göra konst av vilket material som helst, och även om jag i normala fall inte är något fan av konst och liknande, så kan jag ändå inte låta bli att imponeras utav vad konstnären har gjort med hjälp av meloner (och förmodligen andra saker). Preatty fantastic, don´t you say? 








     

Av theotherside - 12 mars 2012 01:43

Jösses vilken seg söndagsnatt/måndagmorgon det här blev. Men misstaget man oftast begår under just söndagen är att man vilar upp sig alldeles för mycket under söndagen efter lördagens bravader, men sen får man betala priset för att ha legat en hel dag i soffan och bara slöat genom att man inte har kvar någon trötthet mitt i natten och John Blund verkar inte vara generös med sitt sömnmedel så han har tydligen ignorerat mig helt och hållet. Får väl se hur länge man är nattuggla den här gången då...


Men det är tur att man har några avsnitt av serien Alcatraz att ta sig igenom! Då har man i alla fall något att sysselsätta sig med i någon timme. 










Va säger du, äre något konstigt i mitt hår????  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards