Alla inlägg under december 2011

Av theotherside - 22 december 2011 12:30

Lite julstämning sprider ju den här låten definitivt;P Tur man bara lyssnar på de här jullåtarna en gång om året, annars hade man nog blödit från öronen och spytt galla över "budskapen" som alla jullåtar tydligen måste ha ( ja kanske inte alla, Sean Banans skitlåt har inte direkt mycket till budskap att komma med)...




http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=w5cX_ncZLls









 

Av theotherside - 22 december 2011 12:02

Dagens andra avsnitt av Married with children på TV6 har jag sett tidigare, men en hel del av skämten i den här serien blir aldrig gamla. Och det är ett nöje att se Traci Lords i en roll som hon bara inte kan ha tagit på något större allvar;P Men varför kan inte TV6 visa alla säsonger istället för att köra samma säsonger på repeat om och om igen? Jag vill ju se alla... Men det har väl förstås med rättigheter att göra, som vanligt. 






http://www.youtube.com/watch?v=ck85D76mwy0













 

Av theotherside - 22 december 2011 01:17

Ja, nu har väl hela världen hunnit diskutera de första rörliga bilderna från det kommande stora äventyret The Hobbit, och jag såg bland annat att Aftonbladet anmärkte att Mikael Persbrandt karaktär inte syns till i den här första trailern, men han dyker förmodligen upp i de som kommer efter denna. Nåja, jag blir inte så exalterad över det här som många andra verkar bli, för jag tillhör väl den två procent av världen som bara uppskattade Sagan om ringen-filmernas filmiska kvalitéer men som sedan inte brydde sig så mycket om berättelsen i stort. Fantasy är verkligen inte min grej överhuvudtaget så när The Hobbit dyker upp på vita duken kommer jag inte att springa benen av mig för att se den först av alla.



http://www.youtube.com/watch?v=_22DP9mTGF8












 

Av theotherside - 22 december 2011 01:10

Ja, jag vet inte riktigt men det känns lite som samma tema som fanns med i Adam Sandler-filmen Happy Gilmore, fast i Goon är det hockey som gäller och Seann William Scott spelar en hetlevrad snubbe som knappt kan stå på skridskor men gissa om han har  andra kvalitéer istället;P Kanske kan bli en hyfsat underhållande bakis-film en vacker dag, men knappast så mycket mer än det...



http://www.youtube.com/watch?v=0dEUXY3yhHU








 

Av theotherside - 21 december 2011 00:45

Jösses, men det verkar faktiskt som att Lindsay Lohan kan få till en succé och Playboy gnuggar händerna i förtjusning över att numret med Lohan säljer som smör och är det mest sålda numret på väldigt många år för den anrika herrtidningen. Lite mysteriskt i och med att om man läser om Lohan på bloggar, tidningar och andra medium så låter det väldigt negativt- man talar om hur dålig skådis hon är, och att hon borde lägga av med festandet och göra något vettigt istället osv. Men man har ingenting emot lättklädda, och nakna, bilder på henne... Konstigt,som sagt.



http://www.expressen.se/noje/extra/1.2657276/lohans-omslag-det-mest-saljande-pa-ar










 

Av theotherside - 20 december 2011 23:15

Åh herregud vilken snackis det här visade sig bli- det att Peter Forsberg i den kommande dokumentären påstår att det var en läggmatch mot Slovakien under OS-turneringen 2006 för att Tre kronor sedan skulle slippa möta Kanada. Ja, vad då, tycker jag i alla fall? Jag minns inte hur matchen var direkt, men jag tror att jag tyckte att Sverige slarvade ovanligt mycket och att vi förlorade med 3-0 ja... Herregud, klart att det handlade om en match där åtminstone stora delar av spelarna inte hade någon större lust att vinna matchen. Om man nu måste utreda detta så kanske man borde börja diskutera andra saker också samtidigt... Jag tycker det här är en riktig "skitsnackis", det är ett litet avslöjande som de flesta nog ändå kände till sedan tidigare och varför ska man inte få tänka att man vill möta ett lite enklare motståndarlag istället för tuffast tänkbara i jakten på guldet, när man nu har möjlighet att påverka vilka man ska möta i en senare match?! Nej, veckans ickehändelse förstorad till gånger hundra, tycker jag...



http://svt.se/2.19785/1.2652362/iihf_kraver_forklaring_av_sverige









 

Av theotherside - 20 december 2011 21:58

Det börjar bli någon form av tradition numera att kändisars sexvideos hamnar på vift på det ena eller andra sättet. Man kan ställa sig två frågor, varvid den första kanske är den viktigaste- varför spela in sådant överhuvudtaget? Sitter kändis x och tittar på sig själv och är så förtjust i sig själv att kändis x onanerar till sig själv? Och varför är de inte mer försiktiga med materialet? Nästan varenda kotte som sysslar med sådant här borde vara medvetna om att filmen som är inspelad på det och det materialet ska förvaras i en underjordisk källare bakom tonvis med säkerhetslås och ögon-laser-identifikation till kassavalvsdörren innan man ens har en chans att komma åt materialet... Nej, fullständigt onödigt är det här! Med den nya teknik som finns i var mans/kvinnas hem så borde kändisarna, framför allt, tänka både två steg i förväg och strunta i att spela in sådant här material. Sedan kunde man ju önska att kändiskulten som vi drabbats av har tagit ovärdiga perspektiv. 



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article14107953.ab











Direkt när jag läste den här nyheten fick jag googla på Michelle "Bombshell" för jag hade ingen aning om vem det var, och ej heller mindes jag att det var med henne som Sandra Bullocks f.d man tydligen strulade med.  Sedär, nyhetsvärdet för sådant här är ganska obefintligt;P

Av theotherside - 20 december 2011 15:00

Det var som fan... Jag råkade höra nyheten om att Sofia Wikstam skulle lägga av med programledarjobbet på Rix Morronzoo av en slump, men jag kan inte säga att jag direkt gråter över det. Men trist att de inte plockar in något helt nytt som ersättare till Sofia, utan det blir den "gamla" veteranen Titti "jag pratar alltid högt och skrikigt" Schultz som kommer tillbaka. Nåja. Jag lyssnar ändå inte på Morronzoo längre, eftersom det ändå inte är samma sak sedan Gert Fylking tackade för sig och började sända ett irriterande program på kvällarna istället. Nu väntar man bara på att pajasen Ola Lustig ska tacka för sig och dra vidare... 



http://www.svd.se/kultur/schultz-tillbaka-i-rix-morronzoo_6721559.svd








 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards