Alla inlägg under november 2011

Av theotherside - 1 november 2011 12:10

Ojoj en film med två stora namn som John Travolta och Robert De Niro, det kan ju inte bli fel? Eller så kan det det för båda har minst sagt förlorat den stjärnstatus de en gång hade även om Travolta fick ett kort uppsving för något år sedan i och med Face/off. Men De Niro... Ja, han var ju helt okej i Machete i alla fall, sedan vet jag inte hur han är i Little Fockers men jag är inte heller så sugen på att ta reda på det. Men handlingen i den nya filmen Killing season låter helt okej och kan kanske bli sevärd. Vi får i alla fall hoppas på det;P



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article13861918.ab










   

Av theotherside - 1 november 2011 00:50

Mystisk unge som har något fuffens för sig, ja det har vi ju sett tidigare men i den här filmen verkar det inte- åtminstone om man ska tro trailern- handla om djävulens avkomma eller liknade så det blir nog intressant att se vem den här Kevin är egentligen. Utöver det så finns "isdrottningen" Tilda Swinton med här och enligt texterna som visas i trailern så ska hon vara outstanding. Mer tveksam är jag över John C. Reilly men det kanske beror främst på att jag framför allt har sett honom i komiska sammanhang men jag tror han kommer att klara sig bra även i den här!








http://www.youtube.com/watch?v=ozm-hlPNGX4











 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards