Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Evil Telia

Av theotherside - 24 oktober 2011 12:15

Oj man blir inte direkt lugnare av det Tommy Hammarström skriver i sin krönika i Expressen apropå

att Telia ödelägger ett fungerande kopparnät och istället ersätter det med en mobil variant, som är

precis så oförutsägbart som Tommy påpekar. Det är förjävligt att han har fått svaret när han har ringt

och påtalat problemen med täckningen för Telia: "Man ska kanske tänka på var man bosätter sig". Vad är

det för svar, och är det ett svar man ska ge i nådens år 2011? Nej, det tycker inte jag i alla fall.


Lite mindre oroligär jag tack vare att jag hade bra täckning när jag hade Telias mobila bredband, och jag har även Telia på mobilen så här är det i vartfall inte fråga om någon vit fläck tack och lov. Men jag litar ändå inte fullt ut

på det här med trådlös teknik, och när det är skarpt läge ( man vet ju aldrig vad det kan handla om ) så vill man

ju vara hundra procent säker på att man kan ringa brandkår, polis, sjukvård eller vad det än kan handla om. Inte att få

svaret att täckning saknas just nu och börja jaga omkring inomhus och utomhus för att få täckning medan något 

allvarligt har inträffat... Ursch, kanske målar man fan på väggen i förtid, men det känns inte uppmuntrande att

kontakta Telia för att påtala problemen. Men det återstår att se först hur det går när det fasta nätet försvinner...




http://www.expressen.se/ledare/1.2600983/tommy-hammarstrom-taskiga-telia













 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards