Alla inlägg den 19 september 2011

Av theotherside - 19 september 2011 22:00

Hahahaa, ibland blir det inte riktigt rätt för rubriksättarna;D Och det är tydligen inte första gången som den här tidningen lyckas göra klavertramp när det gäller rubriksättningar, å andra sidan finns det fler tidningar som har gjort liknande misstag även fast jag inte på rak arm kommer på vilka det handlade om. Någon annan med bra minne som kommer ihåg "bra" rubriker?!




http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13648589.ab






 

Av theotherside - 19 september 2011 21:22

De här bilderna kanske inte säger så speciellt mycket egentligen, men lite roligt är det att titta på dem i alla fall. I övrigt så har jag väl egentligen ganska låga förväntningar inför den här filmen, ty jag är inget hardcore fan av Tintin utan ser mest fram emot filmen på grund av att filmvärldens två största regissörer samarbetar med den! Ska bli väldigt roligt att se vad dessa två herrar har åstadkommit.




http://www.moviezine.se/artikel/8323-se-de-nya-bilderna-fraringn-tintins-aventyr









 

Av theotherside - 19 september 2011 21:13

Skönt att Andreas Larsson till slut kom till insikt på egen hand att han aldrig skulle fixa hela Idol-resan, det kändes väldigt osäkert redan från början och allt tjat om att "jag pallar inte" blev väldigt tröttsamt, trots att han bara fick vara med i några få avsnitt. Bra att det tog slut nu! 

Och så var sista sångtonen gjord även för ryssen Oleg som också fick packa ihop sina saker och dra! Förhoppningsvis glöms Electropop bort hyfsat snabbt nu...

Lite tråkigt var det däremot att countrysångaren från Piteå fick utgå efter bara en kort solosånginsats, men jag tror inte heller att hans Idolresa hade blivit så speciellt lång- han verkade bara behärska ett enda register, country, och när han dessutom misslyckades med att leverera med en countrysång så var det kokta fläsket välstekt. 



Återstår att se hur det går för de övriga imorgon!






 

Av theotherside - 19 september 2011 18:55

Ehm, men nej tack säger jag direkt. Ett tv-spel som "regisserats" eller utvecklats av Josef Fares... Hm, njae. Håll dig till det du kan istället, tycker jag. Du måste återupprätta dig som filmare efter Farsan-misstaget istället.





http://www.svd.se/kultur/josef-fares-gor-tv-spel_6481820.svd








 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards