Alla inlägg den 17 september 2011

Av theotherside - 17 september 2011 02:15

Tävlingen om tidernas bästa sexscen på Moviezine är en riktig kavalkad av nostalgi, för de har haft vänligheten att förse läsarna med scener från Youtube från respektiva sexscen och det säger man ju verkligen tack och bock till, för många av scenerna är ju rätt så heta;P 


Mina favoriter: Team America ( bara för att den är så jävla sjuk att man snarare skrattar än blir särskilt upphetsad), 9 1/2 ( Kim Basinger damit), Basic Instinct, Monsters Ball ( Halle Berry åh), Bound, Postmannen ringer alltid två gånger, Wild Things. 

Men vilken av dem som är bäst, det vettefan egentligen... Alla är väl mer eller mindre bra, men de flesta är ganska tråkiga egentligen och gör ingenting för filmen i stort, de för nästan aldrig handlingen vidare utan fungerar snarare som ett kortare avbrott i handlingen.

Men jag gillar nog Wild Things bäst av mina favoriter... Jag menar, killen i den scenen har ju två brudar samtidigt, fifan;P 






http://www.moviezine.se/artikel/8296-rosta-fram-tidernas-basta-sexscen









 

Mer rolig än "bra"!




   This is more what it should be...



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards