Alla inlägg den 9 september 2011

Av theotherside - 9 september 2011 16:15

Jag begriper inte riktigt att det faktiskt finns dem som går och betalar och ser den här Showen med Mia Skäringer... De klipp som man kan se från showen på SVT:s hemsida är verkligen tråkiga och ingenting som tilltalar mig det minsta, och det ser ut som att det här visas ikväll mest på grund av att Skäringer har blivit ett hett namn efter sin medverkan i Solsidan, i vilken hon har den i särklass tråkigaste rollen. Ursch, "humor godkänt av staten" är verkligen ingenting att hänga i julgranen...




http://svt.se/2.159683/1.2526143/









 

Av theotherside - 9 september 2011 13:45

Åh, hur underbart vore det inte att få se Michael Keaton i rollen som sadist i den här kommande filmen?! I Pacific Heights gjorde han en sådan roll med perfektion och Keaton är verkligen riktigt duktig på att gestalta en "knäppgök" så den här nya filmen är det bara att börja se fram emot redan nu!






http://www.moviezine.se/artikel/8226-keaton-och-monaghan-i-thriller








 

Av theotherside - 9 september 2011 12:32

Jag som inbillade mig att Ulf Brunnberg bara svamlade i somras och att ingen skulle ta det han sade på allvar och allraminst extremfeminister skulle väl aldrig kunna tillåta något sådant att ske men nu säger Brunnberg minsann att några tv-bolag har visat intresse för hans utmärkta idé och att det hela kan bli verklighet om drygt två år. Man ska tydligen röra om ordentligt i Sverige-grytan så det börjar hända saker. Hur bra vore det inte med en enda kanal där saker som Hitler, vetenskap, speedway och historia finns samlat i en enda härlig kanal? För som det är i dag måste man ju ta fjärrkontrollen och zappa mellan TV4 Fakta, Viasat history, kanal 10, SVT och TV6 för att man ska kunna få se sådana här program, och det är ju bara så extremt jobbigt och tidskrävande, och inte att förringa så måste man ju hålla koll på tv-tablåerna för att veta när alla olika program sänds. Nej, bättre då att samla hela paketet i en enda kanal;P




http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article13595830.ab









 

Av theotherside - 9 september 2011 04:30

Ärligt- vad är det som gör Electropopp av Oleg så bra att den finns överallt numera?! På sin höjd lite småroligt inslag i Idol men jag begriper verkligen inte hur han kunde få gå vidare och jag hoppas innerligt att han i ett tidigt stadium åker ur tävlingen. Så bra var varken Oleg eller låten, och nu har den blivit så uppmärksammad att den stjäl fokus från allt det andra i Idolcirkusen så dags att snart göra ett avslut och bocka av den här idiotin som en dagslända som den ändå är och gå vidare. 





http://www.youtube.com/watch?v=MqyuOhsF-nM&feature=topvideos_entertainment









 

Av theotherside - 9 september 2011 02:00

Härligt att Expressen har värvat en filmskribent som faktiskt känns betydligt vassare och intressantare att läsa jämfört med dem som huserar i Aftonbladet. Ronny har precis börjat på nya jobbet men har redan lyckats skriva en intressant krönika om uppföljare och konstaterar att det visst finns lyckade uppföljare och i vanlig ordning så listar han några sådana uppföljare. Men i vanlig ordning så hamnar Gudfadern 2 på förstaplatsen, vilket brukar vara väldigt vanligt på sådana här listor. Men sen kommer i alla fall lite annorlunda filmer som Mannekäng i rött och För några få dollar mer. Även Toy story 2 får ses som ett annorlunda val. Skönt att slippa en lista med lyckade uppföljare där Aliens och Rymdimperiet slår tillbaka inte finns med ( fast han listar bara fem uppföljare, det normala brukar vara tio).




http://www.expressen.se/noje/kronikorer/1.2554492/ronny-svensson-visst-finns-parlor-bland-uppfoljarna












 

Av theotherside - 9 september 2011 01:00

Jag vet inte jag, jag gillar hur bärbara datorer ser ut i dag, även om de kunde vara lite tunnare, lättare och ha låång batteritid så man slipper tänka på hur länge man har varit utan strömkabeln. Men jag vet ju att det finns bättre laptops än den jag förfogar över vad gäller batteritiden och liknande, men jag tycker inte det låter så bra att laptops ska bli som en surfplatta... Men jag är kanske bara konservativ och trålkig. Jag har aldrig varit så "inne" i tekniksvägen direkt, och även jag kommer säkert anpassa mig till det nya men jag kommer hålla kvar i min "normala" laptop så länge det bara går....




http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.402640/intel-sa-blir-framtidens-barbara-datorer









 

Av theotherside - 9 september 2011 00:26

Michael Nyqvist verkar bli mer och mer varm i kläderna nu och har nu blivit klar för en SF-film med titeln Europa. Härligt, men jag ser mer fram emot att få se Nyqvist insats i Mission Impossible 4, som också ser ut att kunna bli en riktigt häftig film. Får hoppas på att även Simon Pegg gör bra ifrån sig där, men det brukar han vanligtvis göra. 






http://www.expressen.se/noje/1.2554537/michael-nyqvist-klar-for-storfilm









 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards