Alla inlägg den 4 september 2011

Av theotherside - 4 september 2011 18:41

Åhboy vad man har varit seg och trött i dag, något man nästan kan kalla för klassisk bakis-söndag med andra ord. Det har inte blivit mycket annat gjort i dag än att man har legat i sängen alternativt soffan och slötittat på TV och bara tagit det jäkligt lugnt. Den enda nackdelen med detta är ju att man, oftast, hinner piggna till innan kvällen har anlänt och därför sitter man väl förmodligen uppe länge inatt för att man inte är trött, underligt nog;P





 

Av theotherside - 4 september 2011 01:51

Sitter och spelar lite Katy Perry-låtar på Youtbe samtidigt som tankarna snurrar omkring lite. Vet inte direkt om det är bra eller dåliga tankar, det är mest bara tankar rätt och slätt som handlar om allt och ingenting. Ganska skönt faktiskt, bara det att låta tankar fara omkring huller om buller.


Men funderar på om man kanske inte borde lägga av med att blogga på theotherside... Meningen var att jag skulle blogga om just "andra" saker än det jag vanligtvis skriver om, men den här bloggen har mer eller mindre förvandlats till en kopia av min "riktiga" blogg. Känns lite onödigt att ha två bloggar och blogga om ungefär samma sak även om jag försöker lägga upp annorlunda saker här... Men jag får se hur jag gör, men jag tror ändå jag ska försöka vara lite mindre aktiv på den här faktiskt! 


Och ute regnar det... Det skulle ju vara fint väder den här helgen, men det blev det verkligen inte. Har varit riktigt kasst väder hela helgen...







 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards