Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av theotherside - 29 augusti 2011 19:45

Allt ska ju bara bli mindre och mindre men just den här nya routern, som inte är mycket större än en vanlig tändstickeask, tycker jag är klockren.  Dovado Tiny är enligt Metros artikel enkel att använda och dessutom billig- 800 kronor om man köper den som den är, men den ingår också om man köper mobilt bredband.

Jag vet däremot inte om jag har någon större nytta av  Dovado Tiny då jag inte är på resande fot speciellt ofta, men för dem som är det låter den här routern som en perfekt lösning. 




http://www.metro.se/nyheter/dovado-tiny-lysande-losning-pa-semestern/EVHkhw!1rZnXd1LOsurE/








 

Av theotherside - 29 augusti 2011 18:15

Jahaja, Arne Hegerfors har hamnat i blåsväder samtidigt som TV5 gnuggar händerna av ren förtjusning över vilken uppmärksamhet premiären av 4 stjärnors middag har fått ( givetvis avslöjades vad Arne har sagt just den dag som programmet får premiär, vilket naturligtvis inte kan vara en slump). Och genast var det igång igen, genussnacket och att Arne har så fel, så fel. Kan ju vara så att Arne försökte skämta lite, ville sticka ut en aning och se hur de andra skulle reagera och så blir det som vanligt i Sverige- en storm i ett vattenglas, vips så ska alla ha något att säga... 


Tyvärr, kanal 5, men jag kommer fortfarande inte att titta på 4 stjärnors middag. 





http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article13539522.ab










 

Av theotherside - 29 augusti 2011 18:00

Oj, vad jag kan minnas så har jag inte sett Joel Schumachers film Dödlig puls, men det borde man förmodligen ha gjort med tanke på vilka stjärnor som var med i den-  Kiefer Sutherland, Julia Roberts, Kevin Bacon, William Baldwin!


Nåja, jag tror ändå inte remaken blir något vidare och originalet är ju alltid bäst;P Så den här måste jag leta upp och ta mig en titt på!





http://www.moviezine.se/artikel/8126-nasta-remake-dodlig-puls









 

Av theotherside - 29 augusti 2011 12:45

Nicolas Cage, Christian Slater, Christopher Lambert är kanske aktuella för att medverka i uppföljaren till The Expendables och andra väldigt intressanta namn som förekommer i diskussionerna är van Damme, Chuck Norris och John Travolta. Underbart ju. Men jag skulle gärna vilja ha med Charlie Sheen och Rutger Hauer, som skulle vara alldeles underbar att återse i en riktig psykopatroll. 


Det enda som inte låter bra är att Taylor Lautner ska vara med. Hur tänker Simon West här, egentligen?!




http://www.moviezine.se/artikel/8123-fler-stjarnor-i-expendables-2






 

Av theotherside - 29 augusti 2011 02:00

Jag förstod inte riktigt varför Madonnas bok Sex, som gavs ut 1992, kunde vara så eftertraktad att den är listetta men trots att den har sålts ut och inte finns fler kopior av (?!)... Men jag började förstå när man gjorde en snabb sökning på Google;P

Men allvarligt... Är Madonna så stor fortfarande? Jag har i alla fall inget intresse av att ha den boken, jag nöjer mig med de bilder man kan få genom Google istället och det går betydligt snabbare också!




http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13536409.ab








 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards