Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av theotherside - 4 augusti 2011 14:41

Härligt att Katrina Bowden ska vara med i sammanlagt två skräck/thrillers-filmer- dels i uppföljaren Piranha 3DD och även i Nurse 3D... Ohja, man förundras över vilka fantasifulla titlar dagens filmer får... Jag menar, se bara- Piranha 3DD och så Nurse 3D. Suck.


Emellertid låter handlingen till Nurse 3D lovande, det låter i alla fall som en film som jag kommer att kanske tycka om. Framtiden får utvisa om filmerna blir något sevärt, trots fantasibristen i titlarna, eller inte...







http://www.moviezine.se/artikel/7954-30-rock-stjarna-blir-mordisk-sjuksyrra











Passar onekligen i en roll som sjuksköterska som lurar in otrogna män i olika dödliga fällor?;)  Återstår att se vilka andra kvinnliga skådisar som får axla nursemördar-rollerna och hur många de blir. 

Av theotherside - 4 augusti 2011 11:14

Jag tror jag kommer att läsa Dolph Lundgrens bok Fit forever ( när den kommer ut på biblioteket i alla fall, jag tror inte att jag kommer att köpa den ) och det mest för att jag är lite nyfiken och vill veta mer om den här mannen men också att han började träna när han var spinkig tonåring och sedan fick bättre självkänsla när han tränade upp kroppen- något som ganska många kanske kommer att känna igen sig i? 






http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article13417216.ab








 

Av theotherside - 4 augusti 2011 11:11

Härligt med mer bilder och material som kommer från inspelningarna, även om kanske just de här bilderna inte gav mig speciellt mycket. Man längtar ändå efter filmen så de här bilderna gör ingen större skillnad direkt!






http://www.moviezine.se/artikel/7953-fler-bilder-fraringn-dark-knight-rises







 

Av theotherside - 4 augusti 2011 00:25

Äh, ibland är journalisterna lite för ivriga med avslöjanden och att berätta om saker som man kanske inte vill känna till i förväg. Jag är visserligen inget stort fan av Two and a half men, och jag klickade mest på artikeln för att se vad det blir av med Sheens karaktär efter massor med spekulationer och den version de har valt tycker jag var den tråkigaste. Men jag tänkte sedan på att det ändå hade varit betydligt roligare att få reda på Sheens öden i serien när man faktiskt såg på avsnittet istället för att känna till det långt i förväg, för det kommer förmodligen att dröja ett tag innan den senaste säsongen letar sig över Atlanten och till Sverige. 

Och hur många tittare förlorar serien nu, när den stora hemligheten redan har avslöjats?! Eller fungerar det tvärtom, intresset för hur Sheens figur har dött trissas upp och man vill veta hur ersättaren kommer att presenteras?!









http://www.expressen.se/noje/1.2517483/sa-forsvinner-sheen-fran-2-1-2-man













 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards