Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av theotherside - 2 augusti 2011 21:49

Var aldrig något stort fan av Dallas och har aldrig förstått uppståndelsen kring den serien heller, så att den återkommer i TV-rutan anser jag ingenting om, hoppas bara seriens trogna fans blir nöjda med den. Men att seriens stora stjärna Larry Hagman går ut och säger att det finns så mycket skit i dagens mediautbud gör ju att man undrar om han tycker att Dallas är betydligt bättre än det som finns på TV numera? Ja, det tycker han förmodligen, men samtidigt så fyller ju Dallas ingen större funktion jämfört med det som visas i dag- det är meningen att det ska underhålla ju, likaså Dallas ska ju underhålla. Att Hagman sedan tycker att det är mycket skit på dumburken numera får han såklart säga, men jag tycker inte han gör något för att "förbättra" utbudet genom att vara med i den nya omgången av Dallas;P



http://www.expressen.se/noje/1.2516547/larry-hagman-sagar-dagens-tv-serier










 

Av theotherside - 2 augusti 2011 15:22

Håhåjaa, äntligen lite rörliga bilder i form av trailer till Red State, Kevin Smiths nästan omhuldade film som efter olika turer hit och dit äntligen har letat sig ut på Youtube och det man ser i trailern gör att det vattnas ordentligt i munnen. Det här är nog en av årets häftigaste, kanske bästa, filmer!




http://www.youtube.com/watch?v=uJ1v6oFHefc&feature=player_embedded#at=17









 

Av theotherside - 2 augusti 2011 14:10

Av de regissörer som är aktuella att ta sig an den femte filmen i Die hard-serien så var det inte många som verkade direkt lovande, och något Fast and Furious-skit vill jag inte ha med i Die hard. Så det spelar egentligen ingen större roll vem som regisserar, då filmen antagligen ändå inte blir någon höjdare och förmodligen får åldersgränsen satt till PG-13 så Bruce Willis inte får svära och jävlas som i de gamla filmerna....





http://www.moviezine.se/artikel/7936-vem-regisserar-die-hard-5








 

Av theotherside - 2 augusti 2011 01:04

Jag vet inte hur mycket tillit man ska lägga till Nyheter 24, och den här nyheten har jag inte sett någon annanstans, men om det nu stämmer att Angelina Jolie och Brad Pitt har börjat trappa ned en smula och bland annat ska göra färre filmer så är i alla fall jag inte den som gråter över det beskedet. Angelina Jolie gjorde en enda bra insats på film förra året och det var i fartfyllda Salt, The tourist har jag inte orkat med att se ännu men av trailern att döma så verkar det inte vara någon film som skulle falla mig på läppen så jag har inte direkt bråttom med att se den.

Det kanske tvärtom är bara bra att Jolie och Pitt gör mindre filmer framöver och kanske satsar på riktigt bra manus när de väl har tid över för att göra film? Man kan ju alltid hoppas åtminstone...





http://nyheter24.se/noje/kandisar/596393-angelina-jolie-lagger-ner-sin-karriar










 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards