Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av theotherside - 1 augusti 2011 22:03

Brr, börjar kännas lite som höst på kvällarna numera. Temperaturen har krypit ned till bara elva grader nu så det är inte mycket till värme längre och snart blir det mörkare och mörkare också. Lite skönt är det samtidigt för det är inte så roligt att försöka sova när det är varmt och kvavt. Men samtidigt tråkigt att det är så märkbar skillnad redan nu, när det bara är den första augusti...








 

Av theotherside - 1 augusti 2011 15:45

Ojoj, det gäller verkligen att vara ute i god tid inför julruschen för att sälja så mycket som möjligt;P Men det här tar ändå priset, vem tusan är intresserad av att börja julhandla nu? Jag ryser bara vid tanken, och det är väl ändå inte helt omöjligt att Sverige apar efter- vi är ju bra på att apa efter andra så vi har kanske julsakerna framplockade lagom innan semestern tar slut om ett par år? Huga...





http://www.expressen.se/nyheter/1.2515373/nu-ar-det-jul-igen










 

Av theotherside - 1 augusti 2011 13:25

Jag känner nästan att jag är den enda som ser fram emot uppföljaren till Ghost rider?;P Till skillnad från många andra tycker jag att första filmen var helt okej, varken mer eller mindre och det finns ju betydligt värre filmer än den som baserats på en seriefigur. Jag har däremot inga höga förväntningar på uppföljaren, men jag tror att den förhoppningsvis blir ganska underhållande action som man kan roa sig med att se en slö, tråkig söndagseftermiddag. 


Bilderna säger väl dock inte så mycket, men alltid nice att få se lite från kommande filmer förstås. Nu väntar man bara efter en trailer så man får en liten känsla av hur filmen kommer att bli.




http://www.moviezine.se/artikel/7925-nya-bilder-fraringn-ghost-rider-2












 

Av theotherside - 1 augusti 2011 12:34

Det låter ju lovande att storsatsningen Battleship sågas ganska ordentligt innan den ens har haft premiär, men å andra sidan så vet man ju hur det är med kritiker- man tycker nästan aldrig precis som dem. Men i det här fallet så tror jag att de delvis har rätt, för jag tror inte alls på den här filmen. I och för sig kan man ju bli överraskad, men det är inget jag räknar med att bli när man väl ser Battleship.

James Cameron säger i alla fall något som man verkligen tycker stämmer med hur läget är i dag inom filmvärlden: "  Vi har en manuskris. Nu vill de göra Sänka skepp-spelet till en film. Det är ren desperation."

Manuskris, ja det kan man ju onekligen säga att Hollywood lider av för tillfället.





http://www.expressen.se/noje/film/1.2514715/battleship-sagas-skarsgard-dras-in-i-filmbrak











 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards