Alla inlägg den 21 juni 2011

Av theotherside - 21 juni 2011 15:50

Ja, jag känner ju förstås inte Erica Durance, men jag tycker om hennes insats i Smallville och jag tycker att hon är alldeles utmärkt som Lois Lane- tuff, kaxig och snygg (!!) precis så som Clark Kents kärleksintresse ska vara. Och allt det sammanslaget i en härlig mix gör Durance till en strålande Lois. Så, grattis på födelsedagen Erica Durance;)


Jag hoppas att en karriär efter Smallville ligger och väntar runt hörnet också, för jag vill gärna se mer av Durance. Insatser på film för hennes del har väl före Smallville inte varit någon större framgång- bottennapp som Butterfly effect 2 och House of the dead vill man bara glömma så fort som möjligt och det är inte några filmer som man gärna ser om bara för att leta efter Durance. Så, lite bättre filmer nu för hennes del, tack.




http://www.imdb.com/name/nm1570568/










   

Av theotherside - 21 juni 2011 13:23

Tusan också, mysteriskt ont gör det i vänster sida av munnen, där tänderna är. Det har ilat och gjort ont sedan jag vaknade och jag hoppas att det inte är något långvarigt bekymmer, för tandläkare har jag inte råd att gå till som det är just nu;P Men man får väl bevisa att man är man istället, och inte känna efter alltför mycket!








 

Av theotherside - 21 juni 2011 13:00

The Guardian kommer att satsa mer pengar på webbsidan jämfört med papperstidningen, vilket förmodligen är ett steg i rätt riktning och jag misstänker att snart får vi börja betala för att få läsa tidningar på Internet. Det har visserligen redan testats, och jag tror inte det dröjer länge innan de svenska tidningarna börjar ta betalt för att man ska få läsa nyheterna på webben.

Att också satsa på fördjupningar och analyser i papperstidningen, som The Guardian gör, är nog helt rätt. Om man vill köpa papperstidningen så ska man få bättre fördjupning inom ämnen än vad man blir erbjuden på webbsidan.





http://svt.se/2.27170/1.2460905/webben_fore_tidning_for_the_guardian_och_the_observer









 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards