Alla inlägg den 20 maj 2011

Av theotherside - 20 maj 2011 20:40

Ja, det ser ut som att Vin Diesel ska göra en roll som han mer eller mindre är född till- nämligen spela robot? Jag har haft mina misstankar om att Diesel även har tränat inför jobbet i de filmer han har medverkat i hittills, för träaktigare skådespelare har inte skådats på väldigt länge ( i hård konkurrans med The Rock, men han har i alla fall en viss charm i det mesta han gör). Filmen i övrigt påminner lite väl mycket om en film som Robin Williams har gjort-200-årsmannen! Tror för övrigt inte att Diesel-filmen blir någon större framgång, för det låter på förhand på tok för bjafsigt! The Machine blir nog ingenting och den planerade serien blir förmodligen väldigt kortlivad...




http://www.moviezine.se/artikel/7413-diesel-gor-robotfilm








 



Av theotherside - 20 maj 2011 20:29

Det råder lite försommar-nyhetsbrist på expressen för tillfället och då dyker det bland annat upp en hel del sådana här artiklar, som väl inte egentligen är meningen att vara på blodigt allvar samtidigt som man kan fråga sig i det här fallet- påminner Telias nya logga om sexleksaken Relationship care?;P Jag är benägen att hålla med Telia om att den nya loggan mer påminner om en sten, men jag förstår inte varför den just ska vara lila med vita streck emellan? Den är inte särskilt snygg kort och gott...


Sen tycker jag det var lite roligt med en sexleksak som faktiskt kan användas av båda... Det är ju ganska ovanligt, minst sagt!





 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards