Alla inlägg den 14 maj 2011

Av theotherside - 14 maj 2011 19:30

Jag begriper inte hur det kommer sig att det är så många som tycker att boken Hypnotisören är bra. Själv höll jag nästan på att ge upp då den bara var hopplös, tråkig och väldigt typsik för deckarböcker i allmänhet och för deckare skriven av svenskar i synnerhet. Vad är grejen med Hypnotisören? Bra är ju inte boken så det måste ju finnas något annat som tilltalar folk...


Och så Persbrandt i huvudrollen i den kommande filmatiseringen av boken... Suck! Det här landet har verkligen brist på skådisar och i var och varannan film dyker antingen Persbrandt upp eller så någon av Skargårdsklanens alla söner... 





http://www.expressen.se/noje/1.2435804/persbrandt-klar-for-hypnotisoren








 

Av theotherside - 14 maj 2011 16:56

Inte dumt för tidningar som till exempel Aftonbladet, som bilden är ifrån, att på sommaren ha en ursäkt att visa reklamannonser med bikinibrudar för att sälja bikinitoppar eller andra badkläder- det hör ju sommaren till. I och för sig skiljer sig ju upplägget på bilderna från bilder som förekommer i tidningen Slitz- men jag frågar mig ändå vilken den stora skillnaden egentligen är? Varför är det okej i Aftonbladet och övrig media medan det är såå dåligt med sådana lättklädda bilder i Slitz? 





 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards