Alla inlägg den 16 april 2011

Av theotherside - 16 april 2011 21:59

Judas är inte alls dålig. Herregud vilket härlig sound. Judas är nog den låt som har fallti mig i smaken omedelbart av det Lady Gaga har presterat hittills. Den här tycker jag riktigt bra om, faktiskt! Party-låt all the way;P




http://www.youtube.com/watch?v=aAWpkZSCMXU






 

Av theotherside - 16 april 2011 21:53

Jag börjar nästan tro att ledighet är inte bra- om man inte har något att göra på ledigheten förstås eller att man behöver den för att man är påväg att störta in i den där berömda väggen! Men som fallet är för mig just nu, tror jag att det skulle fan vara så mycket bättre om jag inte gjorde någonting annat än att jobba- hela tiden. Om man nu får någon förlängning på praktiken, eller rentav anställning, så ska jag nog se till att jag får jobba så mycket som möjligt. Det är ju bättre det än att man bara sitter hemma och ugglar... 




 

Av theotherside - 16 april 2011 20:04

Jäklar vad jag diggar den här reklamfilmen;P Den skapar verkligen en igenkänning hos de flesta tittare, vilket bra reklam förstås ska göra också! Knutten som inte ser så farlig ut direkt slänger längtande blickar när andra knuttar åker förbi honom på sina motorcyklar. Han har inte ens råd med en hund utan måste gå omkring med en gris som sällskapsdjur ( icke desto mindre är grisen verkligen söt, och titta framför allt på öronen som fladdrar i slutet). Men allt slutar förstås lyckligt när knutten tar ett lån från Ikanobanken;O




http://www.youtube.com/watch?v=184TXuCOGH0






 

Av theotherside - 16 april 2011 19:48

Hmm känns lite som att det har kommit lite för många sådana här typer av filmer där det som händer påstås vara sant och dokumenterat med handburen kamera och sedan "upphittat" och visas upp i "oredigerat skick";P Det ska väl göra det som inträffar i filmen mer pålitligt och verklighetstroget, men det köper inte jag. Man vet ju tyvärr redan att det är fejk. Men The Bay har en ganska intressant berättelse åtminstone: " Handlingen kretsar kring en parasit som bär på en obotlig sjukdom och sprids från fiskar till människor i en småstad." Det här kanske kan bli något, men det visar sig med tiden;)



http://www.moviezine.se/artikel/7184-lionsgate-koper-levinsons-skrackfilm






 

Av theotherside - 16 april 2011 01:47

Man skulle ha varit i Berlusconis skor egentligen;P Eller åtminstone italienare, och kompis/partikollega med honom... Lycklige jäkel, är vad han är ju!





http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12884872.ab







 

Av theotherside - 16 april 2011 01:03

En ny, längre och lite fylligare trailer! Kan inte annat än säga att jag fortfarande ser fram emot den här filmen, och jag tror inte jag kommer bli besviken! Harrison Ford och Daniel Craig i samma film, bara en sådan sak;) Och i händerna på Iron Man-regissören... Det luktar sommar-blockbuster om det här!



http://www.youtube.com/watch?v=eJixNxFxhT4







 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards