Alla inlägg den 5 april 2011

Av theotherside - 5 april 2011 22:23

En film att se fram emot! Enda problemet är Brandon Routh, som inte imponerade på mig i te.x Superman returns. Får hoppas på att han klarar sig bättre i den här filmen men att döma av trailern så verkar han vara precis lika träaktig som han var som Superman;P






http://www.youtube.com/watch?v=pY9UK50nVUY





 

Av theotherside - 5 april 2011 21:52

Jag förstår varför virus-skaparna håller till på Fejjan, då "alla" vistas där. Så lyd mitt råd-lämna sidan;P Den är ändå bara ett gift, och så kontrollerad av allt och alla att man knappt vet vem som sitter inne med information om enskilda användare. 






http://svt.se/2.108068/1.2383463/vag_av_facebook-virus






 

Av theotherside - 5 april 2011 21:44

Ursch vilken tråkig läsning- Apollo 18, som jag har sett fram emot ett bra tag, skulle ha haft premiär i år, den 22 april närmare bestämt. Men nu har det blivit uppskjutet till 6 januari 2012... 


Oändlig längtan efter den här filmen således... Trist!





 

Av theotherside - 5 april 2011 18:40

Man behöver endast åstadkomma en fullträff så är man omhuldad av Hollywood så länge man lever. Så verkar det i alla fall vara för M. Night Shyamalan. Efter Sjätte sinnet så har han inte riktigt levererat på samma sätt en gång till. Jag minns en episod då hans film Sign hade premiär. Jag gick fortfarande i skolan då, gymnasiet närmare bestämt, och jag och en kompis samt en tjej ( som sedamera blev min flickvän) skulle gå och se den, men jag var tveksam. Jag tillhör en av dem som inte tyckte Sjätte sinnet var bra ( för mycket "smarthet" och för lite blod och inälvor för min del ) men eftersom det var Shyamalan som hade gjort Sign så skulle den bara vara bra. Och det visade sig att det var jag som fick rätt, ingen av oss tre tyckte att filmen var särskilt bra;P 


Jag är tveksam till att den nya filmen blir speciellt bra, trots far och son Smith. Men man vet aldrig, Shyamalan borde vara mer eller mindre tvingad att åstadkomma en framgångsrik film nu, annars borde han ju faktiskt inte få några exklusiva uppdrag i fortsättningen! Men vi får se hur det blir...




http://www.moviezine.se/artikel/7093-jaden-amp-will-smith-i-shyamalans-nya








 

Av theotherside - 5 april 2011 18:07

Ja, lite spännande tycker jag faktiskt att det är;P Man har ju vant sig sedan barnsben att det är Selma Lagerlöf som pryder tjugolappen ( och denna sedel är väl den som finns mest av i de allra flesta studenters plånböcker). Det känns lite tråkigt att Selmas nuna försvinner, samtidigt som det blir roligt att se vem som får äran av att bli sedelns nya "ansikte utåt";P Det blir intressant att ha en tvåhundrakronorssedel i börsen också och dessutom-tvåkronan! I och för sig är det inte speciellt mycket som kostar bara två kronor numera, så det blir lite intressant att se hur man kommer att använda den.





http://www.dn.se/ekonomi/astrid-lindgren-kan-pryda-tjugan






 



Av theotherside - 5 april 2011 18:02

Planerna på att Försäkringskassan ska stänga ned sina kontor runtom i landet har uppskjutits. Tack och lov! Nog för att glesbygden är vana vid att klara sig utan saker och ting, men det måste ju ändå finnas någonting som får vara kvar? Det skulle ju dra ut ännu mer på tiden att få sina ärenden "ordnade" och det skulle inte vara roligt att snacka med någon främmande telefonröst. Nej, personlig service är melodin, och äntligen gjorde ( de rödgröna) politikerna något bra! 



http://svt.se/2.22620/1.2383118/regeringen_far_baklaxa_om_besparingar_pa_forsakringskassan





 

Av theotherside - 5 april 2011 17:46

Nja, jag vet inte riktigt... Tror inte att det här blir riktigt lyckat, men vi får väl se! Härligt är det i alla fall att Arnold Schwarzenegger inte tänker pensionera sig ännu och att vi förhoppningsvis får se honom iblandad i lite mer intressanta projekt framöver.




http://www.moviezine.se/artikel/7092-the-governator-blir-i-3d




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards