Alla inlägg den 4 april 2011

Av theotherside - 4 april 2011 23:01

Ännu en film som jag tror kan vara sevärd under 2011;) 





http://www.youtube.com/watch?v=lycAYessDNo






 

Av theotherside - 4 april 2011 20:12

Med Jason Statham kan man verkligen prata om en skådis som har hamnat i ett fack och han kommer förmodligen att göra sådana har högoktaniga actionrullar under hela sin karriär. Inte mig emot, han får gärna göra den här sortens filmer där han i princip spelar samma karaktär om och om igen- den enda skillnaden är att karaktärerna har olika namn;P Statham har blivit lite som Steven Seagal, båda är med i princip likadana filmer hela tiden och spelar samma slags matcho hjälte ( men jag vill hävda att Statham är betydligt häftigare än vad Seagal är, i alla fall i dag- förr i tiden kunde de ha varit actionfilmernas bästa parhästar). Ser i alla fall fram emot Blitz, ser ut att kunna bli en sådan där härligt skön actionfilm man kan avnjuta en lördagskväll!




http://www.youtube.com/watch?v=jBob5VXKDKQ&feature=related





 

Av theotherside - 4 april 2011 19:34

Haha nja jag är inte riktigt övertygad om att Luc Bessons senaste film kommer att vara någon speciellt bländande upplevelse, och trailern ser ut att blanda friskt av alltifrån Indiana Jones till fantasy. Frågan jag ställer mig är till vilken åldersgrupp filmen är tänkt att rikta in sig till? Dessutom- en kvinnlig hjälte? Modigt, men samtidigt så kanske det avskräcker en del killar från att gå och se filmen på grund av att den kan uppfattas som en "tjejfilm"?! Nåja, för se vad det blir av det här i alla fall men jag saknar den gamle mästaren Besson och de filmer som han gjorde i början av karriären...




http://www.youtube.com/watch?v=pgXJY7tY-fo






 

Av theotherside - 4 april 2011 18:35

Det har varit en konstig måndag. Redan på morgonen kändes det som att något var "fel", och jag kände igen den känslan- att en förkylning är i antågande, eller att man är påväg att bli sjuk. Frågan var bara vad man skulle drabbas av, men förkylning låg närmast till hands att anta att jag skulle få. Men det har inte yttrat sig ännu mer än att det irriterar ganska mycket i näsan och att jag hostar ganska mycket. Samtidigt kändes det som att jag hade feber på eftermiddagen, och jag mådde lite halvdåligt... Just nu känner jag ingen feber men däremot så irriterar det fortfarande i näsan.





 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards