Alla inlägg den 9 mars 2011

Av theotherside - 9 mars 2011 22:56

Ibland känns det som att livet bara snabbspolas framåt hela tiden. Man hinner knappt med...







  

Av theotherside - 9 mars 2011 22:17

Ja, jag tror jag är redo för framtiden- i alla fall för framtidens nät för mobilt bredband, som jag hoppas väldigt mycket på... Men jag är osäker på om det skulle tjäna något till att köpa ett modem som är "4G ready" då jag förmodligen kommer att få vänta länge innan jag kan få tillgång till 4G-hastigheter. Jag tror inte ens att det kommer att byggas ut med några nya nät eller master i närområdet där jag bor, då det knappast kommer vara ekonomiskt hållbart att göra det. Men jag undrar lite om man inte kommer att få "bättre" täckning även om man inte får tillgång till 4G, att Turbo 3G kanke kan påverkas uppåt på något sätt av att 4G finns i "närheten";P




http://www.youtube.com/watch?v=lkdZ_YkK-fE





  

Av theotherside - 9 mars 2011 22:07

Jag har skitont på fotsulorna efter att ha stått en hel dag under praktiken och när jag tittade efter ikväll så upptäckte jag två, tre stora röda fläckar på fotsulorna... Det kan inte vara ett gott tecken? Jag förstår bara inte vad det beror på? Jag har inte haft såhär ont i fötterna tidigare, och jag har inte haft sådana här problem efter att ha haft på mig skor under en hel dag... Så, vad kan det vara, vad kan det bero på? Det är inte så roligt att nästan halta omkring på kvällarna, och sedan har det gått om till nästa dag för att sedan efter praktikens slut vara på samma sätt igen- göra ont, och att man knappt kan förflytta sig för att det svider... Något måste jag göra åt det här och frågan är om det räcker med att köpa nya skor, med nya skosulor? De skor jag använder nu är inte direkt nya- jag tror att jag har haft dem i tre, fyra år nu så allt med skorna är ganska nednött och slitet. Dags att investera i nya skor med andra ord, som en första åtgärd i alla fall och se om det hjälper eller inte. 






  

Av theotherside - 9 mars 2011 18:35

Men vad nu då? Första "bakslaget" för uppföljaren till The expendables... Jag var övertygad om att Stallone skulle regissera den andra filmen också, men samtidigt vet jag inte riktigt om det är en för-eller nackdel att han överlåter regijobbet till någon annan. Vem vet, det kanske visar sig vara ett vinnande koncept- en ny snubbe med lite nytänkade ( kanske, men förmodligen inte så väldigt mycket nytänkade utan det kommer snarare att handla om att ösa på hundra gånger mer och hålla sig på samma nivå som den första filmen), men lite mer karaktärsdjup skulle ju inte skada och kanske någon härlig cameo så skulle jag i alla fall vara nöjd!




http://www.moviezine.se/artikel/6898-stallone-regisserar-inte-expendables-2





  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards