Alla inlägg den 3 mars 2011

Av theotherside - 3 mars 2011 22:16

Det börjar nästan- med betoning på nästan- kännas som att Nolan vill lite för mycket med sin tredje film med Batman. Och jag kan förstå honom, för hur ska man lyckas med något som kommer ens i närheten av The dark knight?! Förväntningarna på den tredje filmen är väl vad man kan kalla för skyhöga, och Nolan kommer aldrig att kunna tillfredsställa alla- men vem kan man begära ska lyckas med en sådan omöjlig uppgift? Men jag trodde jag hade hyfsat bra koll på Batmans universum, men det har jag inte riktigt- jag förstår inte alla de nyheter och rykten som kommer om filmen;P Vem fan är Talia Al`Ghul, till exempel? Det var mycket enklare när man använde sig av välkända filurer såsom Pingvinen, Catwomen, The riddler osv. 

Men jag har fortfarande förhoppningar om att Nolan kommer att fixa det här, jag tror att den tredje filmen kommer att bli något utöver det vanliga och betänk detta- hittills har Nolan inte misslyckats egentligen! Ingenting säger att han ska misslyckas med den här filmen heller, så vi får verkligen hoppas på att det stämmer... 




http://www.moviezine.se/artikel/6849-talia-alghul-i-the-dark-knight-rises







  

Av theotherside - 3 mars 2011 21:56

Tycker det är lite tråkigt att det inte blir någon uppföljare på A-Team, även om jag inte blev frälst av den första filmen så tycker jag ändå att den var en underhållande actionrökare som faktiskt höll måttet, och det är få actionfilmer i dag som lyckas med den bedriften! Men vi får väl se, filmbolag och finansiärer har ju ändrat sig förr;P




http://www.moviezine.se/artikel/6847-ingen-uppfoljare-till-a-team







  

Av theotherside - 3 mars 2011 21:23

Herregud, en del är väldigt uppfinningsrika när det gäller att komma med en förklaring till varför man är sen- eller vad sägs om " mitt hår gjorde ont på huvudet", "Mitt karma är inte i fas i dag"  eller "Min botoxbehandling tog längre tid än jag hade förväntat mig" ( i och för sig kanske den tredje förklaringen skulle kunna fungera för modeller/skådespelare höhö). Ganska rolig läsning faktiskt, tycker jag! Har du någon standrardförklaring om du kommer försent till ett möte etc? 




http://www.e24.se/toppjobb/karriar/galnaste-ursakterna_2656403.e24?service=slideshow&imgID=0



Av theotherside - 3 mars 2011 19:00

Suck.. Kan de inte bara ge sig nu, helt enkelt. Det behövs varken uppföljare eller reboots till den här filmen. Inte för att jag är något stort Blade runner-fan, men man ska inte hålla på och peta i sådana här ikoniska filmmästerverk. Speciellt inte med de regissörer och producenter som numera huserar i Hollywood och som bara verkar veta hur man ska göra för att slakta 80-talsklassiker. 



http://www.moviezine.se/artikel/6854-uppfoljare-till-blade-runner-paring-garingng






  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards