Alla inlägg den 1 mars 2011

Av theotherside - 1 mars 2011 22:03

Jag tillhör inte hyllningskören för den senaste i raden av lyckade svenska filmexporter och Malin Åkerman har inte blivit någon favorit hos mig alls- i och för sig kanske inte så konstigt då hon hittills inte har varit med i sådana filmer som jag tycker om framför alla andra filmer- skräck! Men nu låter det som att det kan bli en intressant roll för Åkerman, och att Nicolas Cage ska spela huvudrollen i samma film gör inte saken sämre precis ( Cage är en av mina stora favoritskådisar nämligen). Hoppas, hoppas att den här filmen blir bra! Vi lär få veta mer om den vad det lider- men hittills låter det tämligen lovande, bland annat det faktum att Cage ska samarbeta med Simon West igen ( Con air, någon?) och producent blir McG, i och för sig kanske inte något som gagnar filmen- men hur mycket skada kan man tillfoga en film när man "bara" är inblandad som producent?! 





http://www.moviezine.se/artikel/6836-aringkerman-i-film-med-cage









  

Av theotherside - 1 mars 2011 19:11

Woho, tydligen börjar TV6 visa den tjugoandra säsongen av Simposons ikväll klockan 20.00 Stor lycka här, kvällen blev genast betydligt bättre:D




  

Av theotherside - 1 mars 2011 18:53

Oj, det låter nästan för bra för att vara sant, men enligt Moviezine så ska Tarantino göra en sphagettivästern! Ohjaa, det börjar vattnas i munnen på mig redan nu! Men jag vill veta mer, mycket mer- vad ska den handla om? Vilka skådisar ska vara med (utöver de som redan nämns i artikeln). Se till att släppa en teaser så snart som möjligt, herr Quentin;)


Ser förstås också fram emot den tredje installationen av Kill Bill-filmerna! Eller filmen, beroende på hur man vill se på det;P



http://www.moviezine.se/artikel/6831-tarantino-gor-spaghettivastern






  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards