Alla inlägg den 11 februari 2011

Av theotherside - 11 februari 2011 21:42

Jag hade ju bestämt mig för att jag inte skulle se på Goldenye-för vilken gång i ordningen?- bara för att den visas på TV3 ikväll, men jag kunde inte låta bli. Det här är förmodligen min stora favorit bland alla Bondfilmerna, och jag vet egentligen inte riktigt varför. Antagligen för att den var Pierce Brosnans första som 007 och att nya M gjorde entre- Judi Dench är fullkomligt lysande som auktoritär iron lady som ska hålla Bond på mattan. Det är bara synd att de inte fortsatte på det inslagna spåret i de tre andra Brosnan-filmerna. Nu ser man ju också fram emot den kommande Bondfilmen som äntligen är på G!







  

Av theotherside - 11 februari 2011 21:40

Nej Let´s dance, det var roligare när det skedde på riktigt i Schalgerfestivalen- inte när ni försöker göra er roliga. Hoppas att SVT kontrar direkt så fort ni två gör bort er någon gång. Alla kan göra bort sig ibland, men i media ska ingenting glömmas och allt ska det göras parodi på, bara för att svenska manusförfattare lider av sådan total brist på idéer. Bara att beklaga!



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/letsdance/article8554672.ab


Av theotherside - 11 februari 2011 17:58

Äntligen- fredag och helg, det kan man verkligen bara tacksamt ta emot och njuta av:) Nu får man bara hoppas på att vädret blir lite bättre- temperaturmässigt är det inte så dumt, bara minus 9 just nu men det snöar också... Mindre bra. 

Av theotherside - 11 februari 2011 00:13

Så fruktansvärt dålig film att den borde brännas på bål. Jag menar- ska det här kallas för komedi?! Vad är komiskt i såfall?! Att kameran filmar rumpor, lår och bröst så fort den får chansen?! Att en kille verkar vara besatt av att runka ( visserligen är det hans träning som ska göra honom smal, men i alla fall)? Är det skitkassa skådisar som ska vara roliga?! I sådana fall misslyckas filmen fatalt på alla punkter. Inte en enda gång är filmen det minsta rolig. 




  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards