Alla inlägg den 5 februari 2011

Av theotherside - 5 februari 2011 16:17

Det är ganska roligt att läsa nästan överallt att "jag ska minsann inte titta på Melodifestivalen" men jag förmodar att de flesta som säger att de inte tittar i själva verket sitter och tittar lite då och då när programmet väl har börjat. Melodifestivalen kommer vara det stora samtalsämnet på många plater de kommande veckorna, och många vill säkert inte känna sig utanför så de tittar lite medan de samtidigt bedyrar att de inte bryr sig. När så vinnarlåten har korats fram så kryper alla fram ur sina mörka hålor och skriker mot skyarna om hur dålig och hemsk vinnarlåten och förståsigpåare, som sagt att de inte alls bryr sig, agerar domedagsprofeter och förutspår att vinnarbidraget aldrig, aldrig kommer att vinna. Sådär rullar cirkusen på i några veckor framöver och det är alltid lika roligt att bevittna alltsammans. Varför inte bara fylla chipsskålen, dricka något gott och sitta och njuta över en stunds underhållning samtidigt som du får njuta av att lyssna på lite bra musik? Uppskattar du inte alls Melodifestivalen föreslår jag att du tittar på något annat- det finns så många tv-kanaler numera så det borde alltid finnas något annat att titta på, men jag slår vad om att det stora flertalet ändå kommer att zappa till ettan vid någon tidpunkt medan Melodifestivalen pågår. Eller hur?;)




  

Av theotherside - 5 februari 2011 01:27

Jag sitter och tittar på Parlamentet på webben och jag måste faktiskt tillstå att den nya säsongen har börjat förträffligt. Jag gillar flera av de nya momenten som de har lagt till, och det är bra att de har kvar gamla klassiker som Tips från coachen! Men "partipiskan" är en av nymodigheterna som är riktigt bra!


Men vad tusan ska man göra sedan?! Finns inte mycket att göra egentligen;P




  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards