Alla inlägg den 2 februari 2011

Av theotherside - 2 februari 2011 19:14

Jag vet inte, men det börjar kännas mer och mer som att Cameron Diaz inte är riktigt lika het längre! De rollval hon har gjort på senare år har väl inte varit de bästa ( hennes insats i Knight and day förra året var hittills det allra största klavertrampet från Diaz sida ) men hon fungerar desto bättre som röst till datoranimerade figurer- Diaz var riktigt bra som rösten till Fiona i Shrek.

Men inget snack om att inte Cameron Diaz ser bra ut fortfarande, trots allt!






http://www.moviezine.se/artikel/6589-diaz-klar-for-gambit










  

Av theotherside - 2 februari 2011 14:49

Varför det är nödvändigt med alla dessa remakes förstår jag inte, men å andra sidan så har jag inte sett John Woo-filmen The killer så jag välkomnar att man gör en ny version av filmen- men jag måste verkligen se till att se originalet snart!



http://www.moviezine.se/artikel/6594-woo-gor-remake-av-the-killer





  

Av theotherside - 2 februari 2011 13:01

Härligt-halva veckan har gått nu, och nu är det i alla fall enligt mig de två bästa dagarna av veckan som återstår. Men torsdagar kan ibland kännas som en riktig mellandag, speciellt om man längtar och sucktar över fredag och att det ska bli helg. Men den här veckan har gått riktigt snabbt hittills och jag hoppas att den fortsätter att gå snabbt. Inte för att jag har några speciella planer inför helgen, men det är ju alltid tacksamt när det blir helg och lite lugnt och skönt;P

Av theotherside - 2 februari 2011 00:31

Eftersom det bara var de överbetalda stjärnorna på Golden Globe-galan som inte tålde att det skämtades lite med dem så är det inte så förvånande om Ricky Garvais får vara programledare igen- eftersom det uppskattades stort av publiken! You rock, Garvais! 

Ska bli riktigt roligt att höra vad kändisarna säger dock om det verkligen blir Garvais som blir programledare igen! Oh no not him again, kanske haha?!;D




http://www.expressen.se/noje/1.2314011/ricky-garvais-kan-leda-filmgala-aven-2012


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards