Alla inlägg under januari 2011

Av theotherside - 20 januari 2011 12:32

I dag är det riktigt fint och härligt vinterväder. Solen visar upp sig, men tyvärr så värmen den inte så mycket ännu, men det är härligt att se den i alla fall. Det är lite kallt, minus 18 grader just nu, men det är ändå ganska behagligt faktiskt. Jag hoppas att det som de har sagt om helgen stämmer- på lördag ska det tydligen vara runt två plusgrader här. Jag har lite svårt för att tro på att det verkligen stämmer, men man kan ju alltid hoppas. 

Nej, jag tror jag struntar i att sitta vid datorn och går ut och kör lite skoter medan det är såhär härligt väder;D Och snö saknas inte att kunna köra på! Perfekt.

Av theotherside - 20 januari 2011 02:52

Ja, den rubriken fick mig också att klicka på länken på Aftonbladet för att ta reda på vad den handlade om;P


Vad trodde du att den handlade om?! Var ärlig nu!





http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article8437299.ab


Av theotherside - 20 januari 2011 00:32

Kind of nasty for the moment. Frågan är vad man ska göra åt det?! 


Åh, vill ha dessa, eller några liknande.






  

Av theotherside - 19 januari 2011 19:18

Haha det låter inte som något vidare bra spel, men vad vet man egentligen?! Lite nyfiken blir man allt på att spela Bonecraft. 


Men mest intresserad blev jag av kommentaren angående parodier:"


Parodier åtnjuter speciellt skydd. Rätten att få uttrycka sig i satir och parodi anses även i USA vara viktigare än upphovsrättsmannens rätt att säga nej till sådana efterapningar. I USA faller parodi under "Fair Use" d.v.s tillåtet intrång i upphovsrätten. I Sverige anses sådana verk vara fristående från originalet."


Någon som vet om det stämmer? I så fall förstår jag hur det kan komma sig att tillexempel Family Guy får driva så friskt med Star Wars.




http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article8430891.ab





  

Sex

Av theotherside - 19 januari 2011 18:44

" När det går för mig så sprutar inte sperman utan bara rinner ur. Är det något fel på mig?"


Linn Heed:
Nej det är inget fel på dig. Det "klassiska porrfilmssprutet" är inte alltid det som är verkligheten, utan känslan av att sperman rinner ut och att det inte blir långa stora sprut, är minst lika vanligt. Du är helt normal så oroa dig inte.


Hah bästa frågan och bästa svaret från dagens sexchatt på Aftonbladet. "porrfilmssprutet" ja, herregud... Någon som på allvar tror att alla sprut ser ut som det gör i porrfilmens förtrollade värld?

Hmm

Av theotherside - 18 januari 2011 22:29

Sällsamma funderingar som man får ibland: Varför är en kondomförpackning så svår att få upp ibland? Vad är poängen med det egentligen? Syftet med kondom är ju att den snabbt ska finnas tillhands och att man inte ska behöva strula så mycket, varken med dess förpackning eller med att få kondomen rätt! Om något av de sakerna inte går bra i "stundens hetta" finns en överhängande risk för att man helt enkelt struntar i gummit, och det kan ju inte vara bra?! 

Av theotherside - 18 januari 2011 18:37

Stackars överbetalda superstjärnor vars självbild krackelerar så fort någon säger ett enda "hårt" ord eller en liten skämtsam kommentar om dem. Jag hoppas att sedelbuntarna de har på baken har kunnat trösta dem efter Golden Globe och att de har haft tillräckligt med tusendollarssedlar att snyta sig med efter Ricky Gervais "superduperjättejättedumma" kommentarer. 



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article8426275.ab


Av theotherside - 18 januari 2011 18:15

Fy bubblan vad trött jag är i dag och inte blir man något piggare av att tänka på att det bara är onsdag imorgon! Men det är bara att bita ihop och försöka se lite glad ut.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards