Alla inlägg den 20 januari 2011

Av theotherside - 20 januari 2011 16:03

"Hej Linn! Vilken är den bästa positionen för att uppnå vaginal orgasm?"


" Där man stimlerar G-punkten. Ridställningen, bakifrån eller där hon ligger på rygg med benen rätt uppdragna vilandes mot hans axlar, typ missionären men med betoning på akrobatisk vighet. Det är 3 ställningar som brukar fungera bra."



Ja, ställningen där hon ligger på rygg med benen rätt uppdragna vilandes mot hans axlar brukar faktiskt vid 9/10 gånger vara riktigt lyckad. När jag har provat den ställningen så brukar det ge bra resultat. Annars hade jag nog gett rådet att man ska experimentera, det finns inget som säger att just den tjej man är tillsammans med uppnår vaginal orgasm med hjälp av den och den ställningen. Prova er fram istället, experimentera och ta reda på vilken ställning just din flickvän får orgasm av och njuter extra av. 

Av theotherside - 20 januari 2011 15:23

Varför går dagarna alltid så snabbt när man är hemma? I och för sig har jag inte gjort speciellt mycket i dag, men ändå så försvinner tiden så snabbt. Det är dock oerhört skönt att det inte längre är becksvart utanför fönstret vid den här tiden. Lite ljusare har det blivit, och det betyder med säkerhet att vi går mot ljusare tider. Det är lite uppmuntrande att tänka på.

Av theotherside - 20 januari 2011 12:32

I dag är det riktigt fint och härligt vinterväder. Solen visar upp sig, men tyvärr så värmen den inte så mycket ännu, men det är härligt att se den i alla fall. Det är lite kallt, minus 18 grader just nu, men det är ändå ganska behagligt faktiskt. Jag hoppas att det som de har sagt om helgen stämmer- på lördag ska det tydligen vara runt två plusgrader här. Jag har lite svårt för att tro på att det verkligen stämmer, men man kan ju alltid hoppas. 

Nej, jag tror jag struntar i att sitta vid datorn och går ut och kör lite skoter medan det är såhär härligt väder;D Och snö saknas inte att kunna köra på! Perfekt.

Av theotherside - 20 januari 2011 02:52

Ja, den rubriken fick mig också att klicka på länken på Aftonbladet för att ta reda på vad den handlade om;P


Vad trodde du att den handlade om?! Var ärlig nu!





http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article8437299.ab


Av theotherside - 20 januari 2011 00:32

Kind of nasty for the moment. Frågan är vad man ska göra åt det?! 


Åh, vill ha dessa, eller några liknande.






  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards