Alla inlägg den 13 januari 2011

Av theotherside - 13 januari 2011 23:51

En ganska enkel, men samtidigt ganska förutsägbar, film vars handling hade kunnat platsa i vilken gammal kioskdeckare som helst. Men samtidigt är filmen inte så påkostad så man får ta det för vad det är. Ingen engagerande handling och ganska tråkiga karaktärer, så det finns bara en sak att koncentrera sig på- lite strippor och naken hud erbjuds. Synd att huvudpersonen inte är avklädd lite mer än vad hon är, för hon är riktigt snygg. 








  

Av theotherside - 13 januari 2011 22:09

Börjar bli lite nyfiken och sugen på att se Black Swan, men kan inte riktigt bestämma mig för om jag verkligen vill se filmen eller inte. Klart står i alla fall att Natalie Portman är det stora dragplåstret, men Mila Kunis är inte dålig heller! 

Blac Swan beskrivs som en thriller men jag undrar jag... Tror inte filmen kommer att falla mig i smaken, men ibland kan man ju bli överraskad. 










  

Av theotherside - 13 januari 2011 18:33

Tycker det här är lite äckligt- Hugh Hefner med den här vackra, yppiga blondinen?! Hefner är tillräckligt gamal för att vara Crystal Harris morfar/farfar. Jag tror absolut inte att det handlar om "äkta" kärlek, snarare ser väl Harris att det finns en viss utsikt att komma över miljonerna som gubben har på banken om han skulle trilla av pinnen under deras äktenskap. Eller så tar det slut om en månad... 







  

Av theotherside - 13 januari 2011 17:54

Det är en smula underligt, men varför blir man lite, lite avundsjuk på Charlie Sheen?! Han lever ju lite av ett liv som många killar kan fantisera om- jag menar, vem skulle inte tacka nej till att fara till en porrmässa och ha lite roligt med massvis med brudar samtidigt som man "försvinner" och inte dyker upp på jobbet dagen efter?


Samtidigt så mår Sheen inte alls bra. Det är ju faktiskt synd om honom samtidigt. 








http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article8399257.ab

Av theotherside - 13 januari 2011 00:32

Jag hade ganska högt ställda förväntningar innan jag började se Antichrist, en film som jag antagligen borde ha sett redan men som av olika anledningar inte blivit av förrän nu, eftersom jag hade fått höra att den skulle vara både sjuk och äcklig och till och med vara värre än Saw ( enligt en recensent). Nåja, för den "vanliga" publiken så får nog blödande kukar och symptning att vända i magen men för oss som har sett både det ena och det andra så är scenerna i Antichrist vardagsmat och berörde inte mig särskilt mycket. 


Jag blev besviken på den här filmen,jag trodde Lars von Triers skulle ha mer att säga istället för att enbart försöka chocka publiken. 




  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards